“De sleuteloverdracht was geheel
in mijn handen: een enorme tijdsbesparing”

Antoinette Giesen | Makelaar
Ondernemersportaal
Koopovereenkomst
Bij de koop en verkoop van een bedrijfspand dient er een koopovereenkomst te worden opgemaakt. Dit is een document waarbij de verkoper zich verbindt een zaak te geven en koper zich verbindt daar oor een koopprijs te betalen. Het ‘geven’ van de verkoper houdt in het afleveren van het goed en het overdragen van het eigendom. Een notaris kan hierin voorzien. Akteportaal vergemakkelijkt het proces van het opmaken van de koopovereenkomst voor u.
Voordelen via Akteportaal
- Tijdbesparing bij passering van de akte.
- Transparante tarieven: u weet van te voren wat u betaalt.
Hoe werkt het?
- U meldt zich eenmalig aan binnen Akteportaal (geheel kosteloos)
- vul het vragenformulier in en druk op verzend
- Akteportaal zorgt er voor dat het door u ingevulde formulier wordt doorgezonden aan de dichtstbijzijnde Akteportaal notaris
- De notaris neemt telefonisch contact met u op voor het maken van een afspraak waarbij zoveel mogelijk uw agenda bepalend zal zijn
Is er geen makelaar bij de verkoop betrokken, dan dient u, of de notaris, een koopovereenkomst op te maken, in verband met de 3 dagen bedenktijd die op koop van woningen van toepassing is.
Direct online aanvragen
Om direct online een koopovereenkomst aan te vragen vult u onderstaand formulier volledig in en drukt u vervolgens op verzenden.